• No products in the cart.
  • No products in the cart.
Image thumbnail

Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky a podmínky používání webových stránek. Všeobecné podmínky internetového obchodu anono.cz ve vlastnictví společnosti LXVI, s.r.o., byly sestaveny na základě Zákona o ochraně spotřebitele (ZOSpo), na základě doporučení Hospodářské komory České republiky a mezinárodních kodexů pro internetové obchodování.

Informace o společnosti 

LXVI, s.r.o.

Rybná 716/24, 

110 00 Praha 1

Česká republika

IČ: 242 56 277

DIČ:  CZ24256277

zapsáno C 197620 vedená u Městského soudu v Praze

kontaktní e-mail: hello@anono.cz

Internetový obchod anono.cz (dále jen „anono.cz“ nebo „internetový obchod“) spravuje společnost LXVI, s.r.o. (dále jen „poskytovatel“). Všeobecné obchodní podmínky se zabývají fungováním anono.cz, právy uživatele a obchodním vztahem mezi poskytovatelem a zákazníkem.

Dostupnost informací

(shrnutí zákona)

Poskytovatel se zavazuje, že zákazníkovi vždy zajistí následující informace:

a) totožnost společnosti (název a sídlo společnosti, číslo v registru),

b) kontaktní údaje, které uživateli umožní rychlou a účinnou komunikaci (e-mail, telefon),

c) základní charakteristiky zboží nebo služeb (včetně poprodejních služeb a záruk), d) dostupnost produktů (každý produkt nebo služba, které jsou v nabídce na prodejním místě, by měly být v rozumném termínu dostupné),

e) podmínky doručení produktu nebo realizace služby (způsob, místo a termín dodání),

f) všechny ceny musejí být jasně a jednoznačně stanoveny a jasně musí být označeno, zda jsou včetně DPH a nákladů na dopravu,

g) způsob platby a dopravy,

h) časovou platnost nabídky,

i) lhůtu, během níž lze ještě odstoupit od smlouvy, a podmínky pro toto odstoupení; kromě toho také to, zda zákazník za vrácení zboží platí, a kolik,

j) vysvětlení postupu při reklamacích, včetně všech údajů o kontaktní osobě nebo službě pro kontakt se zákazníky.

Nabídka produktů

Produkty na anono.cz jsou často aktualizovány. Snažíme se, aby byly informace o nich a jejich fotografie aktualizované a přesné, a za případné chyby se omlouváme – můžete nás o nich informovat na hello@anono.cz. Pokud položky nejsou na skladě, pak je to také jasně označeno na webových stránkách nebo v e-mailu, který zákazník obdrží spolu s objednávkou.

Způsoby platby

Poskytovatel nabízí následující způsoby platby:

– hotově při převzetí; pokud jste pro doručení uvedli jinou adresu, platba při převzetí není možná.

Upozornění: tyto podmínky a náklady na poštovné a balné platí pouze vrámci České republiky. V případě doručování do jiných států jsou účtovány poplatky za poštovné a balné dle ceníku doručovací společnosti.

Objednávka

Kupní smlouva mezi internetovým obchodem a zákazníkem je v internetovém obchodě uzavřena ve chvíli, kdy internetový obchod zákazníkovi pošle první e-mail o stavu jeho objednávky. Od této chvíle jsou všechny ceny a jiné podmínky dané a platí jak pro internetový obchod, tak pro zákazníka. Za zákazníka je považována osoba, která vyplní požadované údaje při odesílání objednávky. Pozdější změna údajů o zákazníkovi není možná.

Kupní smlouva (objednávka) je v elektronické podobě uložena na serveru poskytovatele, zákazník pak při potvrzení nákupu automaticky obdrží také fakturu.

Odeslání objednávky

Nákup v internetovém obchodě jsme se snažili co nejvíce zjednodušit a udělat ho pro zákazníka příjemným. Požadovaný produkt zákazník vloží do košíku kliknutím na tlačítko „Přidej do košíku“.

Kliknutím na tlačítko „Pokračovat“ webové stránky zákazníka přesměrují na formulář pro vyplnění e-mailu, kam mu po odeslání objednávky přijde e-mail se všemi informacemi o objednávce. V následujícím kroku zákazník vyplní údaje o sobě a adresu, případně vyberete pobočku sjednaného přepravního partnera kam odešleme objednané zboží.

V následujícím kroku zákazník vybere požadovanou kurýrní nebo poštovní službu a požadovaný způsob platby. Nakonec zákazník klikne na tlačítko „Dokončit nákup“. Tímto souhlasí se Všeobecnými obchodními podmínkami internetového obchodu a závazností zaplatit za právě odeslanou objednávku. Po tomto kroku se mu mohou zobrazit i produkty se speciální akcí, které je ještě možné přidat k objednávce – pokud dodatečné produkty zákazník nechce, může webové stránky zavřít.

Objednávku lze do 15 minut od odeslání do jisté míry změnit odesláním poznámky prostřednictvím odkazu uvedeného v e-mailu, který zákazník obdrží po odeslání objednávky. Objednávka bude tímto způsobem pozastavena, dokud poznámku nevyřešíme, proto může dojít k pozdější expedici zboží. Zákazníkovu poznámku vyřešíme v průběhu zpracovávání objednávky, a pokud bude poznámka nejasná nebo ji nebude možné splnit, tak budeme zákazníka kontaktovat. Zákazník nám případnou úpravu může nahlásit i na e-mail hello@anono.cz, ale v tomto případě objednávka nebude pozastavena, proto takovou úpravu v případě, že se objednávka již zpracovává, již nemůžeme brát v potaz.

V případě jakýchkoli dotazů nebo pro pomoc jsme vám k e-mailu hello@anono.cz. 

Ceny

Ceny jsou včetně 21 % DPH. Ceny jsou platné v momentě odeslání objednávky a nemají předem stanovenou dobu platnosti. Ceny platí v případě platby prostřednictvím výše uvedených způsobů platby a za výše uvedených podmínek. Kupní smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem je uzavřena v momentě, kdy poskytovatel potvrdí objednávku (když zákazník zároveň obdrží e-mail se statusem Objednávka potvrzena). Od této chvíle jsou všechny ceny a jiné podmínky stanoveny a platí jak pro poskytovatele, tak pro zákazníka. Veškeré akční nabídky na webových stránkách jsou platné pouze do uvedeného data nebo do vyprodání zásob.

Právo na odstoupení spotřebitele od smlouvy, resp. objednaného zboží

U smluv uzavřených na dálku má spotřebitel (na základě článku 43 č a 43 d zákona ZOSpo) právo do čtrnácti (14) dnů společnosti na e-mail (hello@anono.cz) oznámit, že odstupuje od smlouvy, aniž by musel uvádět důvod svého rozhodnutí. Lhůta začíná běžet jeden den od data převzetí zboží.

Vrácení převzatého zboží společnosti během lhůty pro odstoupení od smlouvy je považováno za zprávu o odstoupení od smlouvy.

Formulář pro odstoupení od smlouvy o prodeji produktů je pro uživatele k dispozici

kliknutím zde.

Spotřebitel musí nejpozději do 14 dnů od zprávy o odstoupení od objednávky zboží vrátit společnosti. Spotřebitel zboží vrací na adresu:

LXVI, s.r.o.

Rybná 716/24, 

110 00 Praha 1

Po obdržení zboží společnost spotřebiteli v souladu se zákonem vrátí všechny uskutečněné platby. Jediný výdaj, který jde na vrub spotřebitele ve spojitosti s odstoupením od smlouvy, je přímý výdaj za vrácení zboží ve formě poštovného. Balíčky s platbou poštovného na vrub společnosti nepřijímáme a při doručení nebudou přijaty. Pokud je dle smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory zboží doručeno při uzavírání smlouvy domů, musí ho prodejce v případě případného vrácení převzít na vlastní náklady, pokud z důvodu samotné povahy zboží není možné jeho vrácení běžným způsobem poštou.

Zákazník musí povinně v termínu 14 dnů nahlásit na e-mail hello@anono.cz záměr, že by chtěl zboží vrátit, a my mu pošleme pokyny pro vrácení zboží.

 

Zákazník má poté čas ještě 14 dní, aby zboží vrátil na naši adresu. V opačném případě peníze bohužel nemůžeme vrátit.

Vrácení realizovaných plateb bude provedeno hned, kdy to bude možné, nejpozději však do 14 dní od obdržení zprávy o odstoupení od smlouvy. Z důvodu zajištění jistoty, přesnosti a včasnosti vratky a zajištění evidence o platbách bude vrácení platby zákazníkovi provedeno převodem na jeho bankovní účet, tedy na jeho kartu nebo účet Paypal, použité při platbě objednávky.

Při odstoupení od smlouvy, kde byl využit bonus, slevový kód nebo kupón, jsou tyto prostředky považovány za slevu a uživateli nebudou vráceny. Na bankovní účet uživatele bude vrácena pouze jím zaplacená částka. Dárkový poukaz je při odstoupení od smlouvy považován za platební prostředek a bude uživateli vrácen ve formě dárkového poukazu, zaplacená částka mu pak bude vrácena na jeho bankovní účet.

Ve výjimečných případech, kdy produkty nebyly vráceny v souladu se ZOSpo, můžeme spotřebiteli nabídnout odkup produktu formou odpovídajícího odškodnění, které v zápisníku stanovíme během vrácení. Odkup se sníženou hodnotou bude brán v potaz po potvrzení spotřebitelem prostřednictvím e-mailu. Spotřebitel zmíněné odškodnění využije výhradně pro objednávku jiného produktu ve stejné nebo vyšší hodnotě. Právo na vrácení platby v případě uplatňování záruky a věcných chyb přesněji stanovuje obsah zákona o ochraně spotřebitele (plné znění zákona).

Odstoupení spotřebitele od smlouvy u produktů, které jsou součástí sady. Pokud se spotřebitel rozhodne pro odstoupení od smlouvy u produktů, které tvoří jeden celek, může požadovat výměnu celé sady za stejnou sadu nebo vrácení peněz.

Věcná chyba

O věcnou chybu se jedná, pokud:

– položka nemá vlastnosti, které jsou potřebné pro její normální užívání nebo fungování,

– položka nemá vlastnosti, které jsou potřebné pro speciální použití, kvůli kterému ji zákazník kupuje, a která byla prodejci známá nebo mu měla být známá,

– položka nemá vlastnosti a specifika, které byly výslovně nebo nevýslovně smluveny nebo předepsány,

– prodejce vydal produkt, který neodpovídá vzoru nebo modelu, s výjimkou, kdy byl vzor nebo model zobrazen pouze pro ilustraci.

Jak se ověřuje vhodnost produktu?

Ověřuje se pomocí dalšího bezchybného produktu stejného typu, a také srovnáním s prohlášeními výrobce nebo informacemi uvedenými na samotném produktu.

Jak uplatnit věcnou chybu?

Zákazník nás o případné věcné chybě musí informovat spolu s jejím přesným popisem v zákonem stanovené lhůtě a zároveň nám umožnit prohlídku produktu buď vrácením produktu nebo jednoznačnou fotografií produktu (v závislosti na produktu, o čemž budeme zákazníka informovat během reklamačního řízení). Vrácení z důvodu věcné chyby lze uplatnit v případě, že se chyba projeví do dvou let od převzetí zboží.

Stížnosti a spory

Poskytovatel respektuje platnou legislativu o ochraně spotřebitele. Poskytovatel se vší silou snaží plnit svou povinnost nastavit účinný systém zpracovávání stížností a určí osobu, s níž se může zákazník v případě problémů spojit telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu hello@anono.cz. Proces zpracování stížnosti je důvěrný.

Poskytovatel do pěti pracovních dnů potvrdí, že stížnost přijal, informuje zákazníka o tom, jak dlouho ji bude zpracovávat, a bude ho průběžně informovat o průběhu řízení. Poskytovatel si uvědomuje, že podstatnou charakteristikou spotřebitelského sporu, alespoň co se týče soudního řešení sporu, je jeho nesouměrnost mezi ekonomickou hodnotou požadavku a náklady, které vzniknou během řešení samotného sporu. To představuje také hlavní překážku, proč spotřebitel neřeší záležitost soudně. Proto se poskytovatel snaží, co je v jeho největších silách, aby byly případné spory řešeny dohodou.

Mimosoudní řešení sporů se spotřebiteli

Na základě zákonných nařízení neuznáváme žádného realizátora mimosoudního řešení sporů se spotřebiteli jako příslušného pro řešení spotřebitelských sporů, které by spotřebitel mohl zahájit na základě Zákona o mimosoudním řešení sporů se spotřebiteli. Společnost, která coby poskytovatel zboží a služeb provozuje internetový obchod na území České republiky, na svých webových stránkách zveřejňuje elektronické spojení na platformu pro internetové řešení sporů se spotřebiteli (IŘSS). Platforma je spotřebitelům k dispozici na odkazu ZDE.

Uvedené ujednání vychází ze Zákona o mimosoudním řešení sporů se spotřebiteli, Nařízení (EU) č. 524/2013 Evropského parlamentu a Rady pro řešení spotřebitelských sporů on-line a změny Nařízení (ES) č. 2016/2004 a Směrnice 2009/22/ES.

Ochrana osobních údajů 

Obecně

Společnost se zavazuje, že bude chránit důvěrnost osobních údajů a soukromí uživatelů internetového obchodu. Shromážděné osobní údaje bude Společnost používat výhradně k realizaci služeb, které nabízí. Společnost respektuje důvěrnost osobních údajů a soukromí uživatelů internetového obchodu, proto vykoná vše, co je v jejích silách, aby je ochránila před jakýmikoli přestupky a zneužíváním. Osobní údaje uživatelů jsou jedním z témat, kterým společnost věnuje výjimečnou péči a pozornost, jelikož si je vědoma citlivé povahy tohoto tématu.

Zprostředkování uživatelových osobních údajů společnosti je v určitých případech nutné, aby mohl správce údajů coby poskytovatel splnit své smluvní povinnosti k uživateli. Seznam zpracovatelů osobních údajů pro společnost se nachází zde. Poskytovatel získané osobní údaje po celou dobu chrání v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů, Zákonem o elektronické komunikaci a Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Použití osobních údajů

Společnost pro potřeby realizování nabízených služeb shromažďuje, spravuje, zpracovává a uchovává následující osobní údaje uživatele:

jméno a příjmení

doručovací adresu

název firmy nebo právnické osoby (je-li uživatel právnickou osobou) DIČ právnické osoby (je-li uživatel právnickou osobou)

e-mailovou adresu (uživatelské jméno)

heslo v šifrované podobě

kontaktní telefonní číslo

jiné údaje, které uživatel dobrovolně vyplní do formuláře v internetovém obchodě jiné údaje, které uživatel dobrovolně dodatečně vyplní na svém profilu.

Za správnost, úplnost a aktuálnost údajů, které uživatelé vyplní, společnost nenese odpovědnost.

Osobní údaje poskytovatel neposkytuje třetím osobám, s výjimkou smluvních partnerů, s nimiž má poskytovatel uzavřenou smlouvu o ochraně osobních údajů, a kteří jsou smluvně zavázáni ke stejným standardům ochrany osobních údajů jako poskytovatel.

Poskytovatel osobní údaje shromažďuje pouze s výslovným souhlasem uživatelů. Souhlasy uchovává spolu s jejich obsahem a obsahem formuláře, na němž mu byly poskytnuty.

Sbírky s osobními údaji poskytovatel uchovává na území České republiky a nevynáší je do jiných států.

Účel použití

Osobní informace získané prostřednictvím stránky anono.cz za účelem online nákupu se používají výhradně pro účely provádění a doručení objednávky.

Uživatel dává souhlas k uložení, zpracování a předávání osobních údajů při účasti v soutěži nebo přihlásí k odběru novinek e-mailem a uživatel dovoluje společnosti LXVI, s.r.o., ke zpracování a ukládání osobních údajů předložených v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Daný souhlas uživatele umožňuje, aby společnost LXVI, s.r.o., jako správce databáze zpracovala osobní údaje získané za účelem průzkumu a statistického zpracování dat, ke stanovení využívání služeb, přizpůsobení nabídky a segmentaci, průzkum trhu, informace o službách a odesílání zpráv a speciálních nabídek prostřednictvím e- mailu, telefonních čísel a dalších propagačních materiálů, k informování uživatele o online službách na www.anono.cz a od společnosti LXVI, s.r.o. Shromážděné údaje nebudou odeslány třetím stranám.

Uvedené údaje může společnost LXVI, s.r.o. zpracovat pro vlastní potřeby do odvolání souhlasu a to jen po dobu, která je nezbytná pro dosažení účelu, pro který byly údaje shromážděny, tzn. 10 let u registrovaných uživatelů tohoto webu www.anono.cz, 10 měsíců u účastníků soutěží, 10 u vítěze soutěže nebo dokud provozovatel neukončí činnost na trhu. V době zprávy osobních údajů může jednotlivec na požádání umožnit zobrazení a aktualizaci údajů v databázi.

Realizace politiky soukromí

Společnost má v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů zajištěnou ochranu osobních údajů pomocí Předpisů o ochraně osobních údajů.

Všichni interní i externí zaměstnanci společnosti, kteří mají přístup k osobním a jiným údajům uživatelů, jsou obeznámeni s Předpisy o ochraně osobních údajů a s povinností chránit osobní a jiné údaje a jsou povinni tato nařízení o ochraně důvěrnosti osobních a jiných údajů uživatelů internetového obchodu respektovat. Povinnost chránit osobní a jiné údaje je časově neomezená, a to i po přerušení vztahů se společností.

Registrovaní uživatelé mohou kdykoli přestat používat internetový obchod a mohou svou registraci zrušit. To provedou tak, že písemným prohlášením oznámí zrušení registrace. Před podáním prohlášení o zrušení registrace musí uživatel společnosti uhradit všechny dosud neuhrazené závazky týkající se uskutečněných nákupů v internetovém obchodě. Společnost bude důvěrnost osobních údajů a soukromí uživatelů internetového obchodu v rámci této politiky ochrany soukromí chránit i v případě zrušení registrace.

Ochrana dětí

Reklamní sdělení budou jasně označena (s ohledem na věk) a jasně oddělena od her a soutěží. Každá komunikace určená dětem bude odpovídat jejich věku a nebude zneužívat důvěry dětí, nedostatku jejich zkušeností nebo pocitu loajality. Poskytovatel nesmí přijímat zprávy od nikoho, o kom ví, nebo předpokládá, že je dítě, bez výslovného souhlasu jeho rodičů nebo opatrovníků.

Poskytovatel bez výslovného souhlasu rodičů nebo opatrovníků dítěte nesmí získávat žádné osobní údaje týkající se dětí. Stejně tak poskytovatel nesmí třetí osobě předávat údaje získané od dětí, s výjimkou jejich rodičů nebo opatrovníků. Poskytovatel nesmí nabízet volný přístup k výrobkům nebo službám, které jsou pro děti nevhodné.

Právo na informace a vymazání

Máte právo na informace o tom, které z Vašich osobních údajů zpracováváme, jako i právo na vymazání těchto údajů. Pokud máte nějaké dotazy ohledně vymazání, zpracování nebo používání Vašich údajů, kontaktujte nás na: hello@anono.cz nebo nám zašlete požadavek poštou.

Zprávy o stavu objednávky: Vyhrazujeme si právo Vás prostřednictvím SMS informovat na telefonním čísle uvedeném v objednávce, až bude Vaše objednávka expedována, a pokud zboží nebude do 3-5 dní převzato. Pokud si zboží nevyzvednete po dobu delší než 5 dní, vyhrazujeme si právo Vám zavolat na uvedené telefonní číslo pro připomenutí, abyste si zboží převzali. Zákazníky zároveň o stavu objednávky informujeme i prostřednictvím e-mailu.

Newslettery: Po přihlášení se k newsletteru budou Vaše jméno, telefonní číslo a e- mail s Vaším svolením použity k propagačním účelům, dokud se z newsletteru neodhlásíte. K dostávání newsletteru jste přihlášeni pouze v případě, že během objednávky zaškrtnete zvláštní políčko, které Vám přihlášení k newsletteru umožní.

Z databáze odběratelů newsletteru se můžete kdykoli odhlásit zasláním e-mailu na hello@anono.cz nebo kliknutím na odkaz „Odhlásit se zde“ na konci propagačních e-mailových zpráv.

Každý jednotlivec, jehož osobní údaje poskytovatel shromažďuje, uchovává a zpracovává, má v souvislosti s těmito údaji následující práva:

Právo být zapomenut – pokud už si jednotlivec nepřeje, aby byly jeho osobní údaje, které uchovává a zpracovává poskytovatel, dále zpracovávány, a pokud už neexistují zákonné důvody pro jejich další schraňování, může od správce údajů kdykoli vyžadovat, aby byly jeho údaje vymazány.

Právo vědět, jak dlouho budou osobní údaje uchovávány.

Právo vyžadovat opravu, vymazání nebo podat stížnost.

Právo na přenositelnost – jednotlivec může, pokud bude chtít, od správce údajů vyžadovat, aby mu zajistil osobní údaje s ním spojené, které zprostředkoval správci údajů, ve strukturované, běžně používané a strojově čitelné podobě.

Právo na právní zastoupení a sankce – jednotlivec má právo vznést námitku u kontrolního orgánu, a má i právo na právní prostředky vůči rozhodnutí kontrolního orgánu nebo v případě nekonání kontrolního orgánu právo na odškodné a na odpovědnost.

Právo nesmí podléhat opatřením vycházejícím ze samotného profilování, analýzy nebo předpokladů používání automatizovaných prostředků zpracování.

Právo na odstranění souhlasu – jednotlivec má právo odstranit svůj souhlas s dalším zpracováváním svých osobních údajů, obzvláště v případě přímého marketingu.

Postup uplatňování práv

Jsem obeznámen s tím, že mohu všechny výše uvedené požadavky týkající se uplatnění práv spojených s osobními údaji, adresovat písemnou formou správci údajů, a to na e-mail hello@anono.cz.

Jsem obeznámen s tím, že ode mne správce údajů pro potřeby spolehlivé identifikace v případě uplatňování práv spojených s osobními údaji, může vyžadovat dodatečné údaje, tento postup lze odmítnout pouze v případě, kdy dokáže, že mne nemůže spolehlivě identifikovat.

Jsem obeznámen s tím, že správce musí na můj požadavek, jímž uplatňuji svá práva v souvislosti s výše uvedenými osobními údaji, odpovědět bez zbytečné prodlevy a nejpozději do jednoho měsíce od obdržení požadavku.

Společnost uchovává osobní údaje jednotlivce až do zrušení souhlasu s uchováváním a zpracováváním osobních údajů jednotlivce. Uživatel může zrušit svůj souhlas k dostávání e-mailových zpráv (což provede prostřednictvím písemného požadavku poskytovateli na e-mailovou adresu hello@anono.cz.) nebo vyžadovat, aby společnost jeho osobní údaje okamžitě důsledně a trvale vymazala tak, že zcela vymaže uživatelův uživatelský profil u poskytovatele.

Dodatečné informace

Společnost se v souladu s předpisy upravujícími ochranu osobních údajů zavazuje k ochraně osobních údajů uživatelů svého internetového obchodu. Společnost nebude v žádném případě bez výslovného svolení uživatele zprostředkovávat osobní nebo jiné údaje o uživateli třetím osobám, resp. neumožní třetím osobám, aby nahlížely do osobních nebo jiných osobních údajů uživatele, s výjimkou, že by to od nich vyžadovaly orgány státní moci, pokud je taková povinnost stanovena zákonem, nebo v dobré víře, kdy je takové opatření nutné pro řízení u soudu nebo u jiných státních orgánů, a pro ochranu a uskutečňování zákonných zájmů společnosti.

Veškeré osobní a jiné údaje, které uživatel poskytne při přihlášení do internetového obchodu, i v objednávce při nákupu produktů, včetně obsahu objednávek, budou chráněny v souladu s předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Společnost tyto údaje nebude využívat k účelům, které by mohly jakýmkoli způsobem škodit uživateli nebo jiné zapojené osobě. Společnost údaje uživatelů nepoužije pro rozesílání propagačních e-mailových zpráv ani jiných nevyžádaných propagačních materiálů, s výjimkou rozesílání takových propagačních zpráv, k nimž se uživatel přihlásil nebo k nimž dal svůj výslovný souhlas. Společnost může údaje v anonymizované sumární podobě použít pro účely statistických analýz. Důvěrnost osobních i jiných údajů uživatelů nesmí být žádným způsobem zneužita.

Kurýrní službě společnost svěří pouze údaje potřebné k doručení produktů zakoupených v internetovém obchodě (údaje o příjemci, adresa doručení, telefonní číslo pro informaci o doručení balíčku a/nebo řešení problémů během doručování, a e-mailovou adresu pro informaci o stavu a umístění balíčku). Prostřednictvím e-mailu společnost naváže kontakt s uživatelem, jen pokud to bude nutné pro uskutečnění nákupu v internetovém obchodě, telefonicky pak pouze v případě, že během registrace nebo nákupu v internetovém obchodě došlo ke komplikacím.

Komunikace

Poskytovatel s uživatelem naváže kontakt prostřednictvím dálkových komunikačních prostředků pouze v případě, kdy se tomu uživatel výslovně nebrání. Reklamní e-mailové a/nebo SMS zprávy budou obsahovat následující prvky:

– budou jasně a jednoznačně označeny jako reklamní sdělení,

– odesílatel bude vždy zřetelně označen,

 – různé akce, propagační nabídky a jiné marketingové techniky tak budou také označeny, a zároveň budou přesně označeny i podmínky účasti v nich,

– bude jasně uveden způsob odhlášení od zasílání reklamních sdělení,

– přání uživatele, že si nepřeje dostávat reklamní sdělení, bude poskytovatel výslovně respektovat.

PRÁVNÍ UPOZORNĚNÍ

Internetový obchod anono.cz a všechny údaje v něm obsažené, fotografie produktů, grafické prvky a videa na internetových stránkách jsou chráněny Zákonem o autorských právech a není povoleno je reprodukovat nebo je používat bez předchozího písemného svolení.

Cookies a inzerce

Cookies jsou malé textové soubory, které se ukládají na Vašem počítači při návštěvě našich webových stránek a neškodí Vašemu hardwarovému ani softwarovému vybavení. Jejich ukládání je pod úplnou kontrolou vyhledávače, který uživatel používá – ten může ukládání cookies v případě potřeby omezit nebo zrušit.

Cookies nejsou závadné a jsou vždy časově omezené.

Používání cookies v Evropské unii (EU) upravuje Směrnice o soukromí a elektronických komunikacích 2002/58/ES, jejíž článek věnující se cookies a podobným technologiím, byl změněn Směrnicí 136/2009.

Internetové stránky www.anono.cz pro fungování stránek používají cookies, které neshromažďují žádné osobní údaje, pouze sledují aktivitu návštěvníků a jejich zájmy za účelem zajišťování lepšího uživatelského zážitku. Použitím internetových stránek uživatelé souhlasí s jejich používáním.

Proč jsou cookies zapotřebí?

Mají zásadní význam pro zajišťování uživatelsky přívětivých internetových služeb. Interakce mezi uživatelem internetu a webovými stránkami je díky cookies rychlejší a snazší. Díky nim si webové stránky zapamatují preference a historii uživatele, ušetří mu tím čas, a vyhledávání na webových stránkách bude efektivnější a příjemnější.

Společnost každému uživateli při každém vstupu do internetového obchodu přidělí cookies pro identifikaci, sledování nákupního košíku a zajišťování jeho stop, které jsou v paměti serveru uloženy jen po dobu trvání návštěvy internetového obchodu a jsou vymazány po jedné hodině neaktivity. Společnost může na osobní počítač uživatele ukládat i některé trvalé cookies, jako je např. identifikační číslo uživatele v šifrované podobě pro jeho rozpoznání při následující návštěvě internetového obchodu nebo hodnocení produktů, díky němuž uživatel ví, které produkty již ohodnotil, nepřímo pak také cookies externí služby Google Analytics, které slouží k analýze návštěvnosti webových stránek. Společnost může tyto údaje v anonymizované sumární podobě použít pro účely statistických analýz. Pro potřeby zajišťování bezpečnosti na internetu společnost shromažďuje také IP adresy, ze kterých uživatelé vstupují do internetového obchodu.

Vypnutí souborů cookies

Vy rozhodujete, zda povolíte ukládání cookies na Vašem zařízení. Nastavení cookies můžete spravovat a měnit ve Vašem webovém prohlížeči.

Pro informace o nastavení cookies zvolte internetový prohlížeč, který používáte: 

  • Chrome
  • Firefox
  • Safari
  • Opera
  • Internet Explorer 9
  • Internet Explorer 7 a 8

Pokud změníte nebo vymažete soubor s cookies v prohlížeči, či změníte nebo aktualizujete Váš prohlížeč nebo zařízení, budete možná muset cookies znovu vypnout. Postup pro spravování a mazání cookies se liší v závislosti na prohlížeči. Pokud s tím budete potřebovat pomoci, můžete se podívat do nápovědy pro uživatele ve Vašem prohlížeči. Sledování Google Analytics můžete také vypnout na tomto odkazu.

13.11.2019